Jak zaoszczędziliśmy 15 godzin pracy w jednej kampanii cold mailowej dzięki AI?

Jak zaoszczędziliśmy 15 godzin pracy w jednej kampanii cold mailowej dzięki AI?

Wyzwanie

Czas przygotowania kampanii

7 dni

Branża

Przemysł i Logistyka

Usługi

Outsourcing HR

Wykorzystane Narzędzia

Firma rekrutacyjna chciała dotrzeć do nowych klientów w branży produkcyjnej. Dotychczasowy proces był w dużej mierze ręczny – aby dotrzeć do firm, które faktycznie rekrutowały należało przeanalizować stronę firmową, portale z ogłoszeniami czy profil na LinkedIn. Wszystko to do tej pory działo się ręcznie.

Problem?

  • Proces był czasochłonny – nawet kilkanaście godzin researchu na jedną kampanię.

  • Wymagał ręcznego przeszukiwania portali z ogłoszeniami i ręcznego weryfikowania, czy oferta nadal jest aktywna.

  • Personalizacja wiadomości wymagała kopiowania danych i tworzenia indywidualnych wzmianek – co skalowało się słabo.

  • Nawet mając do dyspozycji ręcznie przygotowaną listę rekrutujących firm, brakowało kontaktów do osób odpowiedzialnych faktycznie za rekrutacje.

15+

Godzin oszczędzonego manualnego researchu

27%

Średni wskaźnik odpowiedzi na spersonalizowane maile

11

Średnia miesięczna liczba leadów z aktywnego procesu

Wyzwanie

Czas przygotowania

7 dni

Branża

Przemysł i logistyka

Usługi

Outsourcing HR

Tools

Firma rekrutacyjna chciała dotrzeć do nowych klientów w branży produkcyjnej. Dotychczasowy proces był w dużej mierze ręczny – aby dotrzeć do firm, które faktycznie rekrutowały należało przeanalizować stronę firmową, portale z ogłoszeniami czy profil na LinkedIn. Wszystko to do tej pory działo się ręcznie.

Problem?

  • Proces był czasochłonny – nawet kilkanaście godzin researchu na jedną kampanię.

  • Wymagał ręcznego przeszukiwania portali z ogłoszeniami i ręcznego weryfikowania, czy oferta nadal jest aktywna.

  • Personalizacja wiadomości wymagała kopiowania danych i tworzenia indywidualnych wzmianek – co skalowało się słabo.

  • Nawet mając do dyspozycji ręcznie przygotowaną listę rekrutujących firm, brakowało kontaktów do osób odpowiedzialnych faktycznie za rekrutacje.

2X

Increase In

Team Collaboration

3X

Boost In

User Engagement

25%

Uptick in

Overall work output

Jak wyglądał proces?

Jak wyglądał proces?

Krok 1

Zebraliśmy listę firm produkcyjnych wraz z linkami do ich stron internetowych i wdrożyliśmy do Claya.

Zebraliśmy listę firm produkcyjnych wraz z linkami do ich stron internetowych i wdrożyliśmy do Claya.

Krok 2

Z pomocą Claygenta przeszukaliśmy stronę internetową firmy, Google, OLX, Pracuj.pl, Jooble, LinkedIn i inne portale w poszukiwaniu aktywnych ofert pracy.

Z pomocą Claygenta przeszukaliśmy stronę internetową firmy, Google, OLX, Pracuj.pl, Jooble, LinkedIn i inne portale w poszukiwaniu aktywnych ofert pracy.

Krok 3

Agent AI sprawdzał, czy oferta nadal jest aktywna, kiedy została opublikowana i z jakiej platformy pochodzi. Pozyskaliśmy też informacje o lokalizacji zakładów.

Agent AI sprawdzał, czy oferta nadal jest aktywna, kiedy została opublikowana i z jakiej platformy pochodzi. Pozyskaliśmy też informacje o lokalizacji zakładów.

Krok 4

Wszystkie dane trafiły do osobnych kolumn w Clayu, co pozwoliło nam na dynamiczną personalizację wiadomości (np. [imię], [nazwa stanowiska], [źródło oferty], [lokalizacja]).

Wszystkie dane trafiły do osobnych kolumn w Clayu, co pozwoliło nam na dynamiczną personalizację wiadomości (np. [imię], [nazwa stanowiska], [źródło oferty], [lokalizacja]).

Krok 5

Na podstawie firm wyszukaliśmy kontakty do osób z działów HR oraz kierowników produkcji – razem z adresami e-mail oraz profilami LinkedIn.

Na podstawie firm wyszukaliśmy kontakty do osób z działów HR oraz kierowników produkcji – razem z adresami e-mail oraz profilami LinkedIn.

Krok 6

Przenieśliśmy dane do Woodpecker'a, aby wdrożyć sekwencję mailową.
Kontakty na LinkedIn posłużą jako drugi kanał kontaktu w przypadku braku kontaktu mailowego lub braku odpowiedzi na maila.

Przenieśliśmy dane do Woodpecker'a, aby wdrożyć sekwencję mailową.
Kontakty na LinkedIn posłużą jako drugi kanał kontaktu w przypadku braku kontaktu mailowego lub braku odpowiedzi na maila.

Krok 1

Zebraliśmy listę firm produkcyjnych wraz z linkami do ich stron internetowych i wdrożyliśmy do Claya.

Krok 2

Z pomocą Claygenta przeszukaliśmy stronę internetową firmy, Google, OLX, Pracuj.pl, Jooble, LinkedIn i inne portale w poszukiwaniu aktywnych ofert pracy.

Krok 3

Agent AI sprawdzał, czy oferta nadal jest aktywna, kiedy została opublikowana i z jakiej platformy pochodzi. Pozyskaliśmy też informacje o lokalizacji zakładów.

Krok 4

Wszystkie dane trafiły do osobnych kolumn w Clayu, co pozwoliło nam na dynamiczną personalizację wiadomości (np. [imię], [nazwa stanowiska], [źródło oferty], [lokalizacja]).

Krok 5

Na podstawie firm wyszukaliśmy kontakty do osób z działów HR oraz kierowników produkcji – razem z adresami e-mail oraz profilami LinkedIn.

Krok 6

Przenieśliśmy dane do Woodpecker'a, aby wdrożyć sekwencję mailową.
Kontakty na LinkedIn posłużą jako drugi kanał kontaktu w przypadku braku kontaktu mailowego lub braku odpowiedzi na maila.

Zastanawiasz się jak można zautomatyzować podobne procesy u Ciebie?

Umów się na bezpłatną konsultację – przeanalizujemy Twoją sytuację i zaproponujemy konkretne rozwiązania.

Wyzwanie

Czas przygotowania

7 dni

Branża

Przemysł i logistyka

Usługi

Outsourcing HR

Tools

Tools


Problem?

  • Proces był czasochłonny – nawet kilkanaście godzin researchu na jedną kampanię.

  • Wymagał ręcznego przeszukiwania portali z ogłoszeniami i ręcznego weryfikowania, czy oferta nadal jest aktywna.

  • Personalizacja wiadomości wymagała kopiowania danych i tworzenia indywidualnych wzmianek – co skalowało się słabo.

  • Nawet mając do dyspozycji ręcznie przygotowaną listę rekrutujących firm, brakowało kontaktów do osób odpowiedzialnych faktycznie za rekrutacje.

15+

Godzin oszczędzonego manualnego researchu

27%

Średni wskaźnik odpowiedzi na spersonalizowane maile

11

Średnia miesięczna liczba leadów z aktywnego procesu

Jak wyglądał proces?